De huisstijl van het café is zowel laagdrempelig als stijlvol. De iele schreefloze letter van het logo en de bijpassende op maat gemaakte iconenset toegepast in zwart en wit vormen de basis van een vormgeving die bewust niet teveel de aandacht wil pakken. Het theater is een dynamische omgeving waar veel gebeurt, de huisstijl van Café Foyé is daarom eenvoudig en functioneel.
Het woordmerk Café Foyé wordt in het logo omringd door een geabstraheerde stervorm, een verwijzing naar de vorm van de oude binnenstad van Zwolle.
Binnen Café Foyé zijn we verantwoordelijk voor de branding van het merk en de functionele signing die bezoekers de weg wijst naar theater- en filmzalen. Ook hebben we diverse kunstuitingen ontwikkeld die het café en Schouwburg Odeon sfeer en een eigen identiteit geven; wandvullende muurschilderingen, een gevelgedicht en visuele aankleding van de toiletten.
De Verdieping is een inspirerende ruimte voor flexwerkers, letterlijk op de eerste verdieping. Fijne, lichte plekken om lekker te kunnen werken; rustiger dan in Café Foyé, maar wel met reuring en dynamiek op je heen.
Voor De Verdieping ontwikkelden we een passende stijl en communicatiemiddelen die flexwerkers uitnodigt om geïnspireerd te raken en mensen te ontmoeten. De vormgeving heeft een link met Café Foyé door het gebruik van hetzelfde lettertype, maar krijgt een eigen identiteit door de toevoeging van de felgele kleur en doodle illustratiestijl. Op De Verdieping vind je diverse branded tools en communicatiemiddelen gericht op flexwerkers zoals herbruikbare weekplanners, viltjes, een prikbordwand, flipovers etc. Voor een vast bedrag kun je gebruik maken van het koffie-concept, namelijk de hele dag onbeperkt koffie en/of thee drinken in een speciale mok van De Verdieping.